Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault 19 I (B/C53_) 1.9 DT (1990.09-1992.04) 90km » 7.01890.08.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault 19 I (b/c53_) 1.9 Dt (1990.09-1992.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.01890.08.0 PIERBURG

7.01890.08.0 Pompa wodna PIERBURG
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.01890.08.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.01890.08.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: DS DS 5, CITROEN C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 II, C4 PICASSO I, C4 PICASSO II, C5 III, C8, DS4, DS5, JUMPY II 2.0D/2.0DH 03.06-
numery OEM:
CITROËN      1201 F7
CITROËN      1201 G7
CITROËN      1201 K2
CITROËN      1613518580
FIAT      1613518580
FIAT      9682360280
FORD      1 727 556
FORD      9M5Q-8591-AA
PEUGEOT      1201 F7
PEUGEOT      1201 G7
PEUGEOT      1201 K2
PEUGEOT      1613518580
TOYOTA      SU001-A0194
TOYOTA      SU001-A6159

Zastosowanie Pompa wodna 7.01890.08.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.01890.08.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.