Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.02078.37.0 PIERBURG
BMW | 6 903 350 | |
BMW | 6 904 496 | |
BMW | 6 904 541 | |
BMW | 6 906 375 | |
BMW | 6 907 811 | |
BMW | 6 913 489 | |
BMW | 6 917 700 | |
BMW | 6 922 699 | |
BMW | 6 954 987 | |
BMW | 6 955 122 | |
BMW | 64 11 6 903 350 | |
BMW | 64 11 6 904 496 | |
BMW | 64 11 6 904 541 | |
BMW | 64 11 6 906 375 | |
BMW | 64 11 6 907 811 | |
BMW | 64 11 6 913 489 | |
BMW | 64 11 6 922 699 | |
BMW | 64 11 6 954 987 | |
BMW | 64 11 6 955 122 | |
BMW | 64 11 8 381 989 | |
BMW | 64 21 6 917 700 | |
BMW | 8 381 989 | |
LAND ROVER | JJK000010 |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.02078.37.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.02078.37.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.