Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_) 2.5 TDI (2006.04-2013.05) 136km » 7.02478.40.0 pierburg
wybrany samochód: 
Volkswagen Crafter 30-50 Platforma / Podwozie (2f_) 2.5 Tdi (2006.04-2013.05) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.02478.40.0 PIERBURG

7.02478.40.0 Pompa wodna PIERBURG
1,069.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.02478.40.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]40
Średnica 2 [mm]40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.02478.40.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, bez uszczelki pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 7 (F01, F02, F03, F04), X3 (F25) 2.5/3.0 06.09-06.15
numery OEM:
BMW      11 51 7 583 836
BMW      11 51 8 635 092
BMW      7 583 836
BMW      8 635 092
zamienniki:
7.02478.15.0
brak
PIERBURG
7.02478.16.0
brak
PIERBURG
7.02478.17.0
brak
PIERBURG
7.02478.18.0
brak
PIERBURG
7.02478.19.0
brak
PIERBURG
7.02478.22.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Pompa wodna 7.02478.40.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.02478.40.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.