Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.8 16V (LA06, LA12, LA1A, LA1M, LA1R) (2001.01-2003.08) 115km » 7.04071.65.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault Megane I Classic (la0/1_) 1.8 16v (la06, La12, La1a, La1m, La1r) (2001.01-2003.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.04071.65.0 PIERBURG

7.04071.65.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.04071.65.0
Dodatkowa pompa wodna 7.04071.65.0
7.04071.65.0
242.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.04071.65.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.04071.65.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 ALLROAD C8, A6 C8, A7, A8 D5, Q3, Q5, Q7, Q8, BENTLEY BENTAYGA, LAMBORGHINI URUS 1.8-4.0H 10.07-
numery OEM:
AUDI      06H 121 601 F
AUDI      06H 121 601 J
AUDI      06H 121 601 M
PORSCHE      9A7 121 601 00
VOLKSWAGEN      06H 121 601 F
VOLKSWAGEN      06H 121 601 J
VOLKSWAGEN      06H 121 601 M
BENTLEY      06H 121 601 M
zamienniki:
7.04071.13.0
brak
PIERBURG
7.04071.21.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.04071.65.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.04071.65.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.