Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Hyundai SANTA FE V (MX5) 1.6 T-GDI Hybrid HTRAC (2024-???) 215km » 7.04071.71.0 pierburg
wybrany samochód: 
Hyundai Santa Fe V (mx5) 1.6 T-gdi Hybrid Htrac (2024-???) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.04071.71.0 PIERBURG

7.04071.71.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.04071.71.0
Dodatkowa pompa wodna 7.04071.71.0
7.04071.71.0
pierburg 7.04071.71.0 Dodatkowa pompa wodna
486.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.04071.71.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.04071.71.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: MAN TGE, AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q2, Q3, Q5, TT, BENTLEY BENTAYGA, CONTINENTAL, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA 1.0-6.0 11.07-
numery OEM:
AUDI      5Q0 965 561 B
SEAT      5Q0 965 561 B
SKODA      5Q0 965 561 B
VOLKSWAGEN      5Q0 965 561 B
BENTLEY      5Q0 965 561 B

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.04071.71.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.04071.71.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.