Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi Canter (FB7, FB8, FE7, FE8) VII FB83B (2006-2010) 146km » 7.05384.06.0 pierburg
wybrany samochód: 
Mitsubishi Canter (fb7, Fb8, Fe7, Fe8) Vii Fb83b (2006-2010) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.05384.06.0 PIERBURG

7.05384.06.0 Pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.05384.06.0
Pompa wodna 7.05384.06.0
7.05384.06.0
pierburg 7.05384.06.0 Pompa wodna
180.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.05384.06.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.05384.06.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: FORD FOCUS III, KUGA II, FORD USA MUSTANG 2.0/2.3 12.14-
numery OEM:
FORD      2031667
FORD      2281861
FORD      5255363
FORD      5333344
FORD      5352892
FORD      E7JE 8501 AB
FORD      E7JE 8501 CA
FORD      E7JE 8501 CB
FORD      E7JE 8501 DA
FORD      E7JZ 8501 C
FORD      E7JZ 8501 F
FORD      EJ7E 8501 DB
FORD      EJ7E 8501 DC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.05384.06.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.05384.06.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.