Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.05466.04.0 pierburg

Pompa wodna 7.05466.04.0 PIERBURG

7.05466.04.0 Pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.05466.04.0
Pompa wodna 7.05466.04.0
7.05466.04.0
pierburg 7.05466.04.0 Pompa wodna
958.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

7.05466.04.0

producent:

PIERBURG

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podstawowym mocowaniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca załączana pompa wodna
Średnica sprzęgła pompy wody [mm] 106,1
nr EAN 4028977895982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.05466.04.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: OPEL ANTARA A, CASCADA, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, INSIGNIA B, INSIGNIA B COUNTRY, INSIGNIA B GRAND SPORT, ZAFIRA C 2.0D 10.11-
numery OEM:
OPEL      13 34 231
OPEL      55485156
OPEL      55501354
OPEL      55505570
OPEL      55578243
VAUXHALL      13 34 231
VAUXHALL      55485156
VAUXHALL      55501354
VAUXHALL      55505570
VAUXHALL      55578243
CHEVROLET      55485156
CHEVROLET      55501354
CHEVROLET      55505570
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.05466.04.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.05466.04.0 PIERBURG:

2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.