Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.06033.11.0 pierburg

Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 PIERBURG

7.06033.11.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.06033.11.0
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0
7.06033.11.0
pierburg 7.06033.11.0 Dodatkowa pompa wodna
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 pierburg
847.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06033.11.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Średnica 1 [mm] 20
Średnica 2 [mm] 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z osłoną gumową
Techniczny numer informacyjny PI 1833
nr EAN 4028977810152

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A6 ALLROAD C6, A6 C6, A6 C7 3.0 10.08-05.12
numery OEM:
AUDI      4F0 965 567
AUDI      4F0 965 569

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.06033.11.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
zobacz instrukcję montażu 7.06033.11.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.