Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.06033.32.0 pierburg

Dodatkowa pompa wodna 7.06033.32.0 PIERBURG

7.06033.32.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
837.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06033.32.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Średnica 1 [mm] 20
Średnica 2 [mm] 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z osłoną gumową
Techniczny numer informacyjny PI 1833
nr EAN 4028977876820

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.32.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, A8 D4, A8 D5, Q7, Q8, BENTLEY BENTAYGA, CONTINENTAL, FLYING SPUR 2.0H-Electric 11.08-

Dodatkowa pompa wodna 7.06033.32.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

Numery OE Dodatkowa pompa wodna 7.06033.32.0 producenta PIERBURG

AUDI

8K0965567B

BENTLEY

8K0965567B

numery OEM:
AUDI      8K0 965 567 B
BENTLEY      8K0 965 567 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.32.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.06033.32.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.06033.32.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.