Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 (B57J, C57J, B57P) (1991.01-1998.09) 75km » 7.06033.44.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.4 (b57j, C57j, B57p) (1991.01-1998.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.06033.44.0 PIERBURG

7.06033.44.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.06033.44.0
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.44.0
7.06033.44.0
pierburg 7.06033.44.0 Dodatkowa pompa wodna
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.44.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.06033.44.0 pierburg
607.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06033.44.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]20
Techniczny numer informacyjnyPI 1833

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.44.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06), 7 (F01, F02, F03, F04), X5 (E70), X5 (F15, F85) 3.0D-6.0 10.07-07.19
numery OEM:
BMW      7 566 335
BMW      11 51 7 566 335
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.44.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.06033.44.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
zobacz instrukcję montażu 7.06033.44.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.