Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen CADDY V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SBB, SBJ) 2.0 TDI BMT 4motion (2021.02-???) 122km » 7.06740.12.0 pierburg
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy V Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (sbb, Sbj) 2.0 Tdi Bmt 4motion (2021.02-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.06740.12.0 PIERBURG

7.06740.12.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
393.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06740.12.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.06740.12.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q3, Q5, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON 0.8DH-2.0D 05.03-
numery OEM:
AUDI      5N0 965 561 A
SEAT      5N0 965 561 A
SKODA      5N0 965 561 A
VOLKSWAGEN      5N0 965 561 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.06740.12.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.06740.12.0 PIERBURG:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.