Napięcie [V] | 12,5 |
Średnica 1 [mm] | 40 |
Średnica 2 [mm] | 40 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z amortyzatorami drgań |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z materiałem mocującym |
Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY BMW 3,0B N54/N55 (ELEKTRYCZNA) 7.07223.10.0 PIERBURG
BMW | 11 51 5 A05 704 | |
BMW | 11 51 7 563 659 | |
BMW | 11 51 7 568 594 | |
BMW | 11 51 7 588 885 | |
BMW | 11 51 7 632 426 | |
BMW | 11 51 9 455 978 | |
BMW | 5 A05 704 | |
BMW | 7 563 659 | |
BMW | 7 568 594 | |
BMW | 7 588 885 | |
BMW | 7 632 426 | |
BMW | 9 455 978 |
Zastosowanie POMPA WODY BMW 3,0B N54/N55 (ELEKTRYCZNA) 7.07223.10.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o POMPA WODY BMW 3,0B N54/N55 (ELEKTRYCZNA) 7.07223.10.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.