Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat DUCATO Platforma / podwozie (230_) 1.9 TD (1994.03-2002.04) 82km » 7.08692.01.0 pierburg
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (230_) 1.9 Td (1994.03-2002.04) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.08692.01.0 PIERBURG

7.08692.01.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.08692.01.0
Dodatkowa pompa wodna 7.08692.01.0
7.08692.01.0
pierburg 7.08692.01.0 Dodatkowa pompa wodna
Dodatkowa pompa wodna 7.08692.01.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.08692.01.0 pierburg
223.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.08692.01.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.08692.01.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, GALAXY III, GRAND C-MAX, KUGA II, MONDEO V, S-MAX 1.5 09.14-
numery OEM:
FORD      1839017
FORD      DS7G 8C419 CA
FORD      DS7G 8C419 CB
FORD      DS7Z-8C419-C
CHANGAN FORD MAZDA      DS7G 8C419 CB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.08692.01.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.08692.01.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.