Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.10102.20.0 pierburg

POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 PIERBURG

7.10102.20.0 POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY PIERBURG
pierburg 7.10102.20.0
POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0
383.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10102.20.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
dla numeru OEHF07-15710A
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]20
Tryb pracyelektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: MAZDA 3, CX-30 2.0/2.0H 11.18-

POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 producenta PIERBURG

MAZDA

HF07-15710A, HF07-15710B, HF07-15710C, HF07-15711A

numery OEM:
MAZDA      HF07-15710A
MAZDA      HF07-15710B
MAZDA      HF07-15710C
MAZDA      HF07-15711A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.