Napięcie [V] | 12 |
dla numeru OE | HF07-15710A |
Średnica 1 [mm] | 20 |
Średnica 2 [mm] | 20 |
Tryb pracy | elektryczny |
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 PIERBURG
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
HF07-15710A, HF07-15710B, HF07-15710C, HF07-15711A
MAZDA | HF07-15710A | |
MAZDA | HF07-15710B | |
MAZDA | HF07-15710C | |
MAZDA | HF07-15711A |
Zastosowanie POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o POMPA WODY AUDI 2,0TDI A4/A5/Q5 CYRKULACJI CIECZY 7.10102.20.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.