Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 JTD 4x4 (2002.07-???) 128km » 7.10103.03.0 pierburg
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Autobus (244_) 2.8 Jtd 4x4 (2002.07-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.10103.03.0 PIERBURG

7.10103.03.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
492.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10103.03.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Strefy klimatycznedla gorących klimatów
Strona zabudowyz lewej
dla numeru OE5Q0 121 599 AA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.10103.03.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA IV SC, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON/HATCHBACK 1.8/2.0/2.0D 12.10-
numery OEM:
AUDI      5Q0 121 599 AA
AUDI      5Q0 121 599 N
SEAT      5Q0 121 599 AA
SEAT      5Q0 121 599 N
SKODA      5Q0 121 599 AA
SKODA      5Q0 121 599 N
VOLKSWAGEN      5Q0 121 599 AA
VOLKSWAGEN      5Q0 121 599 N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.10103.03.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.10103.03.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.