Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Saab 9-5 (YS3E) 2.2 TiD (2002.03-2009.12) 120km » 7.10695.02.0 pierburg
wybrany samochód: 
Saab 9-5 (ys3e) 2.2 Tid (2002.03-2009.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.10695.02.0 PIERBURG

7.10695.02.0 Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) PIERBURG
pierburg 7.10695.02.0
517.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10695.02.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]22,3
Średnica 2 [mm]22,3
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osłoną gumową
Materiał wirnika pompy wodyTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.10695.02.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny, z osłoną gumową) pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), AMG GT (C190), AMG GT (R190), AMG GT (X290) 1.3H-Electric 01.12-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 500 23 00
MERCEDES-BENZ      000 500 32 86
MERCEDES-BENZ      000 500 38 00
MERCEDES-BENZ      000 500 39 01
MERCEDES-BENZ      A 000 500 23 00
MERCEDES-BENZ      A 000 500 32 86
MERCEDES-BENZ      A 000 500 38 00
MERCEDES-BENZ      A 000 500 39 01
zamienniki:
DEP1035
brak
DAYCO

Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.10695.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.10695.02.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.