Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B906) 219 CDI / BlueTEC (906.611, 906.613) (2009.03-???) 190km » 7.28509.02.0 pierburg
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Furgon (b906) 219 Cdi / Bluetec (906.611, 906.613) (2009.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.28509.02.0 PIERBURG

7.28509.02.0 Pompa wodna PIERBURG
251.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.28509.02.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.28509.02.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: ALFA ROMEO 159, SPIDER, CADILLAC BLS, CHEVROLET ALERO, CAPTIVA, COBALT, EQUINOX, HHR, MALIBU, VECTRA, FIAT CROMA, OPEL ANTARA A 1.8-2.4 06.00-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71769761
FIAT      71739401
FIAT      71751273
FIAT      71753859
FIAT      71769761
OPEL      12591894
OPEL      48 04 957
OPEL      63 34 042
OPEL      93181118
SAAB      93181118
VAUXHALL      63 34 042
VAUXHALL      93181118
zamienniki:
7.28509.00.0
brak
PIERBURG
7.28509.01.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Pompa wodna 7.28509.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.28509.02.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.