Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid quattro (2020.11-???) 344km » RH01-0033 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) S6 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.11-???) 344km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0033 REINHOCH

RH01-0033 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0033
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0033
RH01-0033
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-0033

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]88,5
Wymiar gwintuM16
Wymiar stożka [mm]20
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0033 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
AUDI      7L0 422 818 B
AUDI      7L0 422 818 C
AUDI      7L0422818D
PORSCHE      955 347 132 22
PORSCHE      95534713220
PORSCHE      95534713221
SEAT      7L0422818B
SKODA      7L0422818B
VOLKSWAGEN      2H0 422 818
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 B
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 D
VOLKSWAGEN      7L0422818A
VOLKSWAGEN      95534713221
VOLKSWAGEN      95534713222

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0033 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH