Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT CUSTOM V710 Autobus (NXN) E-Transit Custom (2024-???) 136km » 9006637 sasic
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Autobus (nxn) E-transit Custom (2024-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006637 SASIC

9006637 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

9006637

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Wymiar gwintuM16x1,5
dla numeru OE1K0423812J
parzyste numery artykułów9006638
nr EAN3660872369345

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006637 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3, CUPRA ATECA, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0423812A
AUDI      1K0423812E
AUDI      1K0423812G
AUDI      1K0423812J
AUDI      1K0423812K
AUDI      2Q0423812
SEAT      1K0423812A
SEAT      1K0423812E
SEAT      1K0423812G
SEAT      1K0423812J
SEAT      1K0423812K
SEAT      2Q0423812
SKODA      1K0423812A
SKODA      1K0423812E
SKODA      1K0423812G
SKODA      1K0423812J
SKODA      1K0423812K
SKODA      2Q0423812
VOLKSWAGEN      1K0423812A
VOLKSWAGEN      1K0423812E
VOLKSWAGEN      1K0423812G
VOLKSWAGEN      1K0423812J
VOLKSWAGEN      1K0423812K
VOLKSWAGEN      2Q0423812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006637 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.