Długość [mm] | 34 | |
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 99,9 | |
Ilość otworów | 6 | |
Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy | |
nr EAN | 7316572879597 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy VKJA 8001 SKF
AUDI | 1K0 498 103 | |
AUDI | 1K0 498 103 X | |
AUDI | 893 498 103 | |
SEAT | 1K0 498 103 | |
SEAT | 1K0 498 103 X | |
SEAT | 357 498 104 | |
SEAT | 357 498 104 X | |
SKODA | 1K0 498 103 | |
SKODA | 1K0 498 103 X | |
SKODA | 357 498 104 | |
SKODA | 357 498 104 X | |
VOLKSWAGEN | 191 407 331 | |
VOLKSWAGEN | 191 407 331 A | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103 A | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103 C | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103 CV | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103 CX | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103 V | |
VOLKSWAGEN | 191 498 104 | |
VOLKSWAGEN | 191 498 104 A | |
VOLKSWAGEN | 191 498 104 C | |
VOLKSWAGEN | 191 498 104 X | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 331 B | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 331 D | |
VOLKSWAGEN | 1K0 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 1K0 498 103 X | |
VOLKSWAGEN | 321 407 331 D | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 B | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 C | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 CV | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 CX | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 D | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103 A | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103 B | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103 BV | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103 BX | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103 X | |
VOLKSWAGEN | 357 498 104 | |
VOLKSWAGEN | 357 498 104 V | |
VOLKSWAGEN | 357 498 104 X | |
VOLKSWAGEN | 357 498 350 X | |
VOLKSWAGEN | 6X0 407 331 | |
VOLKSWAGEN | 6X0 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 811 498 103 A | |
VOLKSWAGEN | 893 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 893 498 103 V | |
VOLKSWAGEN | 893 498 103 X | |
VOLKSWAGEN | JZW 498 350 GX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy VKJA 8001 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy VKJA 8001 SKF:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.