Rodzaj korpusu | z obudową | |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym | |
nr EAN | 7316574632268 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna VKPA 81410 SKF
AUDI | 026 121 010 | |
AUDI | 026 121 010 C | |
AUDI | 026 121 010 F | |
AUDI | 037 121 010 | |
AUDI | 037 121 010 A | |
AUDI | 037 121 010 B | |
AUDI | 037 121 010 C | |
AUDI | 068 121 010 A | |
FORD | 1036188 | |
FORD | 1124693 | |
FORD | 1212732 | |
FORD | 1M21 8501 BA | |
SEAT | 037 121 010 A | |
SEAT | 037 121 010 B | |
SEAT | 037 121 010 C | |
SEAT | 068 121 010 A | |
SKODA | 037 121 010 B | |
SKODA | 037 121 010 C | |
SKODA | 068 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 F | |
VOLKSWAGEN | 037 121 004 A | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 A | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 C | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 A |
Zastosowanie Pompa wodna VKPA 81410 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna VKPA 81410 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020