
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem klinowym |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
| Liczba łączników flanszy | 3 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 100 211 TOPRAN
| AUDI | 026 121 005A | |
| AUDI | 026 121 005C | |
| AUDI | 026 121 005E | |
| AUDI | 026 121 005G | |
| AUDI | 026 121 005H | |
| AUDI | 068 121 005A | |
| FORD | 1 031 879 | |
| FORD | 95VW8503AA | |
| SEAT | 026 121 005A | |
| SEAT | 026 121 005C | |
| SEAT | 026 121 005E | |
| SEAT | 026 121 005G | |
| SEAT | 026 121 005H | |
| SEAT | 068 121 005A | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005A | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005C | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005E | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005G | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005H | |
| VOLKSWAGEN | 068 121 005A |
Zastosowanie Pompa wodna 100 211 TOPRAN w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.