Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8 (1997.07-2005.01) 125km » GDB737 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 1.8 (1997.07-2005.01) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet GDB737 TRW

GDB737 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB737
Klocki hamulcowe - komplet GDB737
GDB737
90.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

22075

numer części:

GDB737

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaAKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolneE2 90R 01124/010
Wysokość [mm]52
Długość [mm]133
Grubość [mm]15
nr EAN3322936407379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB737 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: KIA BESTA, BONGO, K2500, K2700, MAZDA E 2.0-2.9D 11.87-
numery OEM:
MAZDA      S231-49-280
MAZDA      S231-49-280A
MAZDA      S2YA3323Z
MAZDA      S2YA3328Z
MAZDA      SF04-33-28Z
MAZDA      SGY13323Z
MAZDA      SGY33323Z
KIA      0K60A-3328Z
KIA      0K70Y3328Z
KIA      0K71E-3328Z
KIA      0K71F-3328Z

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB737 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB737 TRW:

Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
Bardzo dobry produkt
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Piotr, Kamienna Góra
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-10-12
 5/5
ok
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Robert, Kasinka Mała
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KRZYSZTOF, OSTRÓDA
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Jacek, Otrębusy
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Kuźnica
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Radzyń Podlaski
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał,
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Rzeszów
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Księżyno
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB737zobacz instrukcję montażu GDB737

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.