Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 121 II (DB) 1.3 16V (DB3PA) (1990.11-1996.03) 53km » JAR153 trw
wybrany samochód: 
Mazda 121 Ii (db) 1.3 16v (db3pa) (1990.11-1996.03) 53km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR153 TRW

JAR153 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR153
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR153
JAR153
trw JAR153 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR153

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
nr EAN3322937911738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR153 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 200mm) pasuje do: FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10
numery OEM:
FORD      1001396
FORD      1001398
FORD      1020496
FORD      1020497
FORD      1092376
FORD      1092382
FORD      1121508
FORD      1121509
FORD      1233552
FORD      1233553
FORD      95VW-3280-AF
FORD      95VW-3280-AG
FORD      95VW-3280-AH
FORD      95VW-3281-AF
FORD      95VW-3281-AG
FORD      95VW-3281-AH
FORD      YM21-3280-AA
FORD      YM21-3280-AB
FORD      YM21-3281-AA
FORD      YM21-3281-AB
SEAT      7M0 422 807 G
SEAT      7M3 422 803
SEAT      7M3 422 803 A
SEAT      7M3 422 804
SEAT      7M3 422 804 A
VOLKSWAGEN      7M0 422 807 G
VOLKSWAGEN      7M3 422 803
VOLKSWAGEN      7M3 422 803 A
VOLKSWAGEN      7M3 422 804
VOLKSWAGEN      7M3 422 804 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR153 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR153 TRW:

Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
zobacz instrukcję montażu JAR153zobacz instrukcję montażu JAR153

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.