Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE1136 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1136 TRW

JTE1136 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1136
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1136
 

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JTE1136

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 214
Wymiar gwintu M10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1.5
parzyste numery artykułów JTE1135
nr EAN 3322937891078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1136 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER EXPRESS/MINIVAN, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II; LADA LARGUS 0.9-1.6LPG 09.04-

Prezenowan część znanej firmy produkującej podzespoły samochodowe TRW o numerze JTE1136 z kategorii końcówka drążka naszego sklepu motoryzacyjnego. Końcówka drążka JTE1136 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych pojazdów. Producent TRW gwarantuje, że dzięki użytym technologiom wytwarzania oraz wysokim normom jakości, wszystkie produkowane przez nich części, podobnie jak końcówki drążka o numerze JTE1136, spełniają oczekiwania użytkowników. Producent TRW znany jest z wyjątkowo wysokiej jakości wykonania części produkowanych w swoich zakładach. Bardzo dobra jakość zastosowanych materiałów oraz nowoczesny park maszynowy, w efekcie daje korzyści w postaci dobrych jakościowo części. Końcówki drążka firmy TRW cieszą się dobrą opinią wśród użytkowników i warsztatowców zakładających je w swoich warsztatach.
Końcówka drążka JTE1136 ma zastosowanie do takich aut jak DACIA DOKKER pick-up od 2018.07, RENAULT OROCH od 2015.09 oraz wielu innych modeli aut. Złożenie zamówienia na auto części nie zawsze jest łatwe. Jeżeli w tej materii napotkasz na jakiekolwiek problemy zaufaj konsultantom o długoletnim stażu pracujących w naszej firmie, a Tobie nie pozostanie już nic więcj jak oczekiwanie na szybką dostawę zamówionego końcówki drążka JTE1136.
Cena końcówki drążka JTE1136 TRW po jakiej możesze kupić tą część zamienną w naszym sklepie motoryzacyjnym, należy do najniższych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie trwa dłużej niż jeden albo dwa dni robocze.
numery OEM:
RENAULT      48 52 028 67R
RENAULT      60 01 547 610
RENAULT      60 01 550 442
DACIA      48 52 028 67R
DACIA      60 01 547 610
DACIA      60 01 550 442

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1136 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1136 TRW:

2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.