Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.4 quattro (2005.03-2008.10) 177km » 17776 walker
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.4 Quattro (2005.03-2008.10) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 17776 WALKER

17776 Tłumik WALKER
walker 17776
Tłumik 17776
17776
walker 17776 Tłumik
Tłumik 17776 walker
Tłumik 17776 walker
Tłumik 17776 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

17776

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ciężar [kg]6,070
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490177766
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17776 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FIAT CROMA; LANCIA THEMA 2.0 09.87-08.96
numery OEM:
FIAT      82462050
FIAT      82478179
LANCIA      82478179
zamienniki:
250267
brak
Klarius Group
FT341K
brak
Klarius Group
250266
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 17776 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17776 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.