Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21301 walker

Tłumik 21301 WALKER

21301 Tłumik WALKER
walker 21301
Tłumik 21301
21301
walker 21301 Tłumik
Tłumik 21301 walker
Tłumik 21301 walker
Tłumik 21301 walker
236.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21301

producent:

WALKER

Długość [mm] 1850
Ciężar [kg] 5,200
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490213013


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21301 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/MINIVAN, MAZDA 121 III 1.25/1.3 08.95-08.03
numery OEM:
FORD      1003536
FORD      1054588
FORD      1065912
FORD      1114368
FORD      1459355
FORD      AM96FB5230A1F
MAZDA      1E0340300
MAZDA      1E0340300A
MAZDA      1E0540300
MAZDA      1E0540300A
MAZDA      1E0840300
MAZDA      1E0840300A
zamienniki:
FE529G
brak
Klarius Group
260501
brak
Klarius Group
49.196.80
brak
EBERSPÄCHER
643.9.001
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21301 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21301 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.