Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën C25 Platforma / podwozie (280_, 290_) 2.5 DT (1987.01-1994.01) 95km » 21386 walker
wybrany samochód: 
Citroën C25 Platforma / Podwozie (280_, 290_) 2.5 Dt (1987.01-1994.01) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21386 WALKER

21386 Tłumik WALKER
walker 21386
Tłumik 21386
21386
walker 21386 Tłumik
Tłumik 21386 walker
Tłumik 21386 walker
Tłumik 21386 walker
Tłumik 21386 walker
342.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21386

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1200
Ciężar [kg]8,600
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490213860


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21386 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: ALFA ROMEO 147 1.6/1.6LPG/2.0 01.01-03.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      0046739669
ALFA ROMEO      46739662
ALFA ROMEO      46739669

Zastosowanie Tłumik 21386 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21386 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.