Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21953 walker

Tłumik 21953 WALKER

21953 Tłumik WALKER
walker 21953
Tłumik 21953
21953
walker 21953 Tłumik
Tłumik 21953 walker
Tłumik 21953 walker
Tłumik 21953 walker
Tłumik 21953 walker
460.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21953

producent:

WALKER

Długość [mm] 640
Ciężar [kg] 6,280
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490219534

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21953 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 640mm) pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8/2.3 01.97-03.10
numery OEM:
FORD      1026012
FORD      1030349
FORD      1087570
FORD      1206012
FORD      97VW5K244AB
FORD      XM215K244CA
FORD      XM2J5K244CA
SEAT      7M0253609AG
SEAT      7M0253609BA
VOLKSWAGEN      7M0253609AG
VOLKSWAGEN      7M0253609BA
zamienniki:
210540
brak
Klarius Group
FE602A
brak
Klarius Group
04.997.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21953 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21953 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.