Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI (2004.04-2010.08) 105km » 22059 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 1.9 Tdi (2004.04-2010.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22059 WALKER

22059 Tłumik WALKER
walker 22059
Tłumik 22059
22059
walker 22059 Tłumik
Tłumik 22059 walker
Tłumik 22059 walker
Tłumik 22059 walker
Tłumik 22059 walker
257.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22059

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]810
Ciężar [kg]5,200
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490220592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22059 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT AROSA, VW LUPO I 1.0/1.4 05.97-07.05
numery OEM:
SEAT      6X0253609
SEAT      6X0253609A
SEAT      6X0253609G
SEAT      JZW253609AD
VOLKSWAGEN      6X0253609
VOLKSWAGEN      6X0253609A
VOLKSWAGEN      6X0253609G
VOLKSWAGEN      JZW253609AD

Zastosowanie Tłumik 22059 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22059 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.