Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22059 walker

Tłumik 22059 WALKER

22059 Tłumik WALKER
walker 22059
Tłumik 22059
22059
walker 22059 Tłumik
Tłumik 22059 walker
Tłumik 22059 walker
Tłumik 22059 walker
Tłumik 22059 walker
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22059

producent:

WALKER

Długość [mm] 810
Ciężar [kg] 5,200
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490220592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22059 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT AROSA, VW LUPO I 1.0/1.4 05.97-07.05
numery OEM:
SEAT      6X0253609
SEAT      6X0253609A
SEAT      6X0253609G
SEAT      JZW253609AD
VOLKSWAGEN      6X0253609
VOLKSWAGEN      6X0253609A
VOLKSWAGEN      6X0253609G
VOLKSWAGEN      JZW253609AD

Zastosowanie Tłumik 22059 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22059 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.