Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi Q3 (F3B) 45 TFSI e (2020.11-???) 150km » 22174 walker
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 45 Tfsi E (2020.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22174 WALKER

22174 Tłumik WALKER
walker 22174
Tłumik 22174
22174
walker 22174 Tłumik
Tłumik 22174 walker
Tłumik 22174 walker
394.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22174

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1200
Ciężar [kg]7,440
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490221742

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22174 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1200mm) pasuje do: SUZUKI IGNIS I, WAGON R+ 1.3 05.00-
numery OEM:
SUZUKI      1430083E00

Zastosowanie Tłumik 22174 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22174 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.