Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ssangyong ACTYON I 200 Xdi 4WD (2007.07-2013.06) 136km » 22211 walker
wybrany samochód: 
Ssangyong Actyon I 200 Xdi 4wd (2007.07-2013.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22211 WALKER

22211 Tłumik WALKER
walker 22211
Tłumik 22211
22211
walker 22211 Tłumik
Tłumik 22211 walker
Tłumik 22211 walker
Tłumik 22211 walker
347.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22211

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1040
Ciężar [kg]7,270
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490222114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22211 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1040mm) pasuje do: HONDA CIVIC V, CIVIC VI, ROVER 400 II 1.4-1.6 10.91-02.01
numery OEM:
HONDA      18030ST3E40
HONDA      18030ST3E60
HONDA      18030ST3E61
HONDA      18030ST3E61HE
HONDA      18307ST3E40
HONDA      18307ST3E60
HONDA      18307ST3E61
ROVER      GEX33617
ROVER      GEX33696
ROVER      WDE100520

Zastosowanie Tłumik 22211 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22211 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.