Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22286 walker

Tłumik 22286 WALKER

22286 Tłumik WALKER
walker 22286
Tłumik 22286
22286
walker 22286 Tłumik
Tłumik 22286 walker
Tłumik 22286 walker
Tłumik 22286 walker
Tłumik 22286 walker
528.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22286

producent:

WALKER

Długość [mm] 1060
Ciężar [kg] 7,250
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490222862

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22286 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1060mm) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I; FIAT SCUDO, ULYSSE; LANCIA ZETA; PEUGEOT 806, EXPERT 2.0D 05.99-12.06
numery OEM:
CITROËN      1726HT
CITROËN      1730L8
CITROËN      1730L9
CITROËN      1730PF
CITROËN      9677345980
FIAT      9456188280
FIAT      9677345980
LANCIA      9456188280
PEUGEOT      1726HC
PEUGEOT      1726HT
PEUGEOT      1730L8
PEUGEOT      1730L9
PEUGEOT      1730PF
PEUGEOT      9677345980

Zastosowanie Tłumik 22286 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22286 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.