Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) 1.8 (N11W) (1991.10-1999.08) 122km » 22344 walker
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Runner Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (n1_w, N2_w) 1.8 (n11w) (1991.10-1999.08) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22344 WALKER

22344 Tłumik WALKER
walker 22344
261.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22344

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2170
Ciężar [kg]7,400
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223449


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22344 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: ROVER 75, 75 I 2.0/2.5 02.99-05.05
numery OEM:
ROVER      GEX33700
ROVER      WCE104350
zamienniki:
RR325Q
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22344 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22344 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.