Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco DAILY VI Furgon 33S15, 35S15, 35C15 (2014.03-2016.04) 146km » 22348 walker
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 33s15, 35s15, 35c15 (2014.03-2016.04) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22348 WALKER

22348 Tłumik WALKER
walker 22348
Tłumik 22348
22348
walker 22348 Tłumik
Tłumik 22348 walker
Tłumik 22348 walker
Tłumik 22348 walker
Tłumik 22348 walker
277.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22348

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]940
Ciężar [kg]7,500
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223487

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22348 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 940mm) pasuje do: ROVER 75 I 2.0/2.5 08.01-05.05
numery OEM:
ROVER      GEX33803
ROVER      WCG000280
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22348 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22348 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.