Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Bmw 6 kabriolet (E64) 645 Ci (2004.04-2005.08) 333km » 22587 walker
wybrany samochód: 
Bmw 6 Kabriolet (e64) 645 Ci (2004.04-2005.08) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22587 WALKER

22587 Tłumik WALKER
walker 22587
Tłumik 22587
22587
walker 22587 Tłumik
Tłumik 22587 walker
Tłumik 22587 walker
Tłumik 22587 walker
Tłumik 22587 walker
198.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22587

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1070
Ciężar [kg]5,400
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225870

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22587 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1070mm) pasuje do: OPEL FRONTERA B 2.2D 09.98-07.04
numery OEM:
OPEL      5852080
OPEL      5854269
OPEL      97178686
VAUXHALL      93193114
VAUXHALL      97178686
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22587 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22587 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.