Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 N (C08, C48, D08, D48) (1984.09-1991.08) 60km » 22771 walker
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.3 N (c08, C48, D08, D48) (1984.09-1991.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22771 WALKER

22771 Tłumik WALKER
walker 22771
Tłumik 22771
22771
walker 22771 Tłumik
460.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22771

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1400
Ciężar [kg]6,220
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227713


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22771 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW TRANSPORTER T4 2.4D/2.5/2.5D 09.90-06.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      023253409AM
VOLKSWAGEN      023253409AR
VOLKSWAGEN      074253409AD
VOLKSWAGEN      7D0253409B
VOLKSWAGEN      JZW253409F
zamienniki:
231015
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22771 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22771 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.