Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 165 RWD (FV0P, FV0U, FV10, FV12, FV1E) (2014.07-???) 163km » 22786 walker
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 165 Rwd (fv0p, Fv0u, Fv10, Fv12, Fv1e) (2014.07-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22786 WALKER

22786 Tłumik WALKER
walker 22786
Tłumik 22786
22786
walker 22786 Tłumik
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
Tłumik 22786 walker
309.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22786

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]710
Ciężar [kg]5,650
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227867
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22786 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 710mm) pasuje do: OPEL MERIVA A 1.3D/1.7D 09.03-05.10
numery OEM:
OPEL      5852198
OPEL      93335171
VAUXHALL      93335171
zamienniki:
GM473G
brak
Klarius Group
08.303.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22786 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22786 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.