Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford C-MAX II Van 1.5 TDCi ECOnetic (2015.03-2019.06) 105km » 22843 walker
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.5 Tdci Econetic (2015.03-2019.06) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22843 WALKER

22843 Tłumik WALKER
walker 22843
Tłumik 22843
22843
walker 22843 Tłumik
Tłumik 22843 walker
Tłumik 22843 walker
Tłumik 22843 walker
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22843

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]770
Ciężar [kg]5,710
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228437

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22843 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 770mm) pasuje do: CITROEN XSARA PICASSO 1.8 02.00-08.05
numery OEM:
CITROËN      1726EQ
CITROËN      1726TV
CITROËN      9809852180
zamienniki:
CN469C
brak
Klarius Group
13.2.69
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22843 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22843 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.