Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 PureTech 110 (2RHNZB, 2RHNZW, 2RHNPX, 2RHNPJ) (2017.06-???) 110km » 22849 walker
wybrany samochód: 
Citroën C3 Aircross Ii (2r_, 2c_) 1.2 Puretech 110 (2rhnzb, 2rhnzw, 2rhnpx, 2rhnpj) (2017.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22849 WALKER

22849 Tłumik WALKER
walker 22849
Tłumik 22849
22849
walker 22849 Tłumik
Tłumik 22849 walker
Tłumik 22849 walker
Tłumik 22849 walker
Tłumik 22849 walker
Tłumik 22849 walker
Tłumik 22849 walker
Tłumik 22849 walker
801.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22849

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1080
Ciężar [kg]6,240
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22849 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN C8, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 807 2.0D/2.2D 06.02-
numery OEM:
CITROËN      1607346580
CITROËN      1726LY
CITROËN      1726LZ
CITROËN      1730P0
CITROËN      9805859280
FIAT      9456202180
FIAT      9805859280
LANCIA      9456202180
PEUGEOT      1607346580
PEUGEOT      1726LY
PEUGEOT      1726LZ
PEUGEOT      1730P0
PEUGEOT      9805859280
zamienniki:
PG718Q
brak
Klarius Group
19.9.55
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22849 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22849 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.