Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford KUGA II (DM2) 1.6 EcoBoost 4x4 (2013.03-???) 182km » 22914 walker
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 1.6 Ecoboost 4x4 (2013.03-???) 182km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22914 WALKER

22914 Tłumik WALKER
walker 22914
Tłumik 22914
22914
walker 22914 Tłumik
Tłumik 22914 walker
Tłumik 22914 walker
Tłumik 22914 walker
Tłumik 22914 walker
282.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22914

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]600
Ciężar [kg]5,420
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229144

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22914 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 600mm) pasuje do: SUZUKI JIMNY 1.3 09.98-
numery OEM:
SUZUKI      1430081A00
SUZUKI      1430081A01
SUZUKI      1430081A10
SUZUKI      1430081A11
SUZUKI      1430081A12
zamienniki:
SZ106V
brak
Klarius Group
46.098.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22914 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22914 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.