Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TDI (2016.11-2019.12) 190km » 22944 walker
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 40 Tdi (2016.11-2019.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22944 WALKER

22944 Tłumik WALKER
walker 22944
Tłumik 22944
22944
walker 22944 Tłumik
Tłumik 22944 walker
Tłumik 22944 walker
Tłumik 22944 walker
281.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22944

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1580
Ciężar [kg]5,740
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229441


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22944 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: PEUGEOT 206 2.0 06.99-12.07
numery OEM:
PEUGEOT      1607351180
PEUGEOT      1705QG
PEUGEOT      1717AT
PEUGEOT      1717AW
PEUGEOT      1717FL
zamienniki:
321432
brak
Klarius Group
098-364
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
19.4.62
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22944 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22944 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.