Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel CORSA B (S93) 1.6 i 16V (F08, F68, M68) (1994.09-2000.09) 106km » 22954 walker
wybrany samochód: 
Opel Corsa B (s93) 1.6 I 16v (f08, F68, M68) (1994.09-2000.09) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22954 WALKER

22954 Tłumik WALKER
walker 22954
Tłumik 22954
22954
walker 22954 Tłumik
Tłumik 22954 walker
Tłumik 22954 walker
Tłumik 22954 walker
202.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22954

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]920
Ciężar [kg]5,510
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229540

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22954 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 920mm) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, PEUGEOT 1007 1.4D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      1726NQ
CITROËN      1726XQ
CITROËN      1726ZP
CITROËN      1730J8
PEUGEOT      1726ZP
PEUGEOT      1730J8
zamienniki:
CN504B
brak
Klarius Group
13.2.88
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22954 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22954 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.