Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Fiat FREEMONT (345_) 3.6 4x4 (2011.08-???) 280km » 23349 walker
wybrany samochód: 
Fiat Freemont (345_) 3.6 4x4 (2011.08-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23349 WALKER

23349 Tłumik WALKER
walker 23349
Tłumik 23349
23349
walker 23349 Tłumik
Tłumik 23349 walker
Tłumik 23349 walker
Tłumik 23349 walker
Tłumik 23349 walker
Tłumik 23349 walker
Tłumik 23349 walker
Tłumik 23349 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23349

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1180
Ciężar [kg]5,380
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233493

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23349 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, SKODA FABIA I, FABIA II, VW POLO, POLO IV, POLO V 1.2/1.2LPG 07.01-05.15
numery OEM:
SEAT      6Q6253609AR
SEAT      6Q6253609BQ
SEAT      6R6253609AF
SKODA      6Q6253609AR
SKODA      6Q6253609BQ
SKODA      6R6253609AF
VOLKSWAGEN      6Q6253609AR
VOLKSWAGEN      6Q6253609BQ
VOLKSWAGEN      6R6253609AF

Zastosowanie Tłumik 23349 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23349 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.