Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi (JZ0B, JZ07) (2009.02-???) 106km » 23350 walker
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Iii (jz0/1_) 1.5 Dci (jz0b, Jz07) (2009.02-???) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23350 WALKER

23350 Tłumik WALKER
walker 23350
Tłumik 23350
23350
walker 23350 Tłumik
Tłumik 23350 walker
Tłumik 23350 walker
Tłumik 23350 walker
210.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23350

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1300
Ciężar [kg]5,520
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233509

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23350 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT CORDOBA, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II 1.2/1.2LPG 07.01-12.14
numery OEM:
SEAT      6Q9253609AM
SEAT      6Q9253609AP
SKODA      6Q9253609AM
SKODA      6Q9253609AP
SKODA      6R9253609D

Zastosowanie Tłumik 23350 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23350 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.