Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23390 walker

Tłumik 23390 WALKER

23390 Tłumik WALKER
walker 23390
Tłumik 23390
23390
walker 23390 Tłumik
Tłumik 23390 walker
Tłumik 23390 walker
Tłumik 23390 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23390

producent:

WALKER

Długość [mm] 1070
Ciężar [kg] 5,920
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490233905

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23390 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I 1.6D 02.06-12.19
numery OEM:
PEUGEOT      1609221880
PEUGEOT      1609222180
PEUGEOT      173094
PEUGEOT      1730AA
PEUGEOT      1730AE
PEUGEOT      1730HX
PEUGEOT      1730JN
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23390 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23390 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.