Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23390 walker

Tłumik 23390 WALKER

23390 Tłumik WALKER
walker 23390
Tłumik 23390
23390
walker 23390 Tłumik
Tłumik 23390 walker
Tłumik 23390 walker
Tłumik 23390 walker
428.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23390

producent:

WALKER

Długość [mm] 1070
Ciężar [kg] 5,920
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490233905

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23390 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I 1.6D 02.06-12.19

Tłumik 23390 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Tłumik 23390 producenta WALKER

PEUGEOT

1609221880, 1609222180, 173094, 1730AA, 1730AE, 1730HX, 1730JN

numery OEM:
PEUGEOT      1609221880
PEUGEOT      1609222180
PEUGEOT      173094
PEUGEOT      1730AA
PEUGEOT      1730AE
PEUGEOT      1730HX
PEUGEOT      1730JN
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23390 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23390 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.