Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Bmw R 80 R 80 GS (247E) (1987.03-1990.09) 34km » 23408 walker
wybrany samochód: 
Bmw R 80 R 80 Gs (247e) (1987.03-1990.09) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23408 WALKER

23408 Tłumik WALKER
walker 23408
Tłumik 23408
23408
walker 23408 Tłumik
Tłumik 23408 walker
Tłumik 23408 walker
Tłumik 23408 walker
Tłumik 23408 walker
Tłumik 23408 walker
Tłumik 23408 walker
297.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23408

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1200
Ciężar [kg]6,430
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490234087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23408 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST; SKODA FABIA II; VW POLO 1.4/1.4LPG/1.6LPG 05.06-05.15
numery OEM:
SEAT      6Q6253609BS
SEAT      6R6253609AH
SEAT      6R6253609K
SKODA      6R6253609AH
SKODA      6R6253609K
VOLKSWAGEN      6Q6253609BS
VOLKSWAGEN      6R6253609AH
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23408 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23408 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.