Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco DAILY III Platforma / podwozie 29 L 12 (ALKA41A1, AHKA64A1, ALLA51A1) (2002.09-2006.04) 116km » 23521 walker
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 29 L 12 (alka41a1, Ahka64a1, Alla51a1) (2002.09-2006.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23521 WALKER

23521 Tłumik WALKER
walker 23521
Tłumik 23521
23521
walker 23521 Tłumik
Tłumik 23521 walker
Tłumik 23521 walker
Tłumik 23521 walker
Tłumik 23521 walker
273.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23521

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1000
Ciężar [kg]4,610
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490235213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23521 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: NISSAN MICRA IV 1.2 05.10-10.15
numery OEM:
NISSAN      201001HD2A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23521 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23521 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.