Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen GOLF VIII Variant (CG5, DB5) 1.5 TGI (2020.09-???) 131km » 23684 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Viii Variant (cg5, Db5) 1.5 Tgi (2020.09-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23684 WALKER

23684 Tłumik WALKER
walker 23684
Tłumik 23684
23684
walker 23684 Tłumik
406.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23684

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1930
Ciężar [kg]8,840
Litera rozpoznawcza58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490236845

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23684 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 2.0D/2.5D 07.04-12.19
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0253609M
VOLKSWAGEN      7H0253609N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23684 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23684 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.