Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI (2019.12-???) 150km » 23708 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Viii (cd1) 1.5 Etsi (2019.12-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23708 WALKER

23708 Tłumik WALKER
walker 23708
Tłumik 23708
23708
walker 23708 Tłumik
Tłumik 23708 walker
Tłumik 23708 walker
Tłumik 23708 walker
Tłumik 23708 walker
239.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23708

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1500
Ciężar [kg]6,500
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490237088


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23708 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: NISSAN NOTE 1.6 03.06-06.12
numery OEM:
NISSAN      203009U21A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23708 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23708 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.